Zašto su ugljeni hidrati loši po zdravlje

Woman-on-kitchen-table

Prošli su praznici, zima  je na izmaku i pravo je vreme da se pozabavimo ishranom. Kako danima ne jedem ništa od šećera, reših da se u subotnje jutro častim palačinkama od ovsenih pahuljica i proteina. Ali, ja kao Fata, imam samo dobru volju, te se posle kafe uputim u radnju po ovsene, banane i smrznuto voće.  Odlučujem se za ražane, jer imaju manje šećera, o, kako sam pametna. Dok se usporenim koracima vraćam iz radnje, moj šećer već dramatično počinje da pada.  Predstoji i pripremni proces, a već  mi se ozbiljno vrti u glavi, pa žurim, pahuljice se prosipaju po kuhinji, nema veze, posle ću ja to, razlivam smesu po tiganju i shvatam, dok odlepljujem i okrećem ono što bi trebalo da budu palačinke, da se lepi, i zašto su ovsene ipak pametniji izbor… Perem jedan tiganj,  vadim drugi. Otvaram friz da bar vratim voće, u brzini činija ostavljena na frižideru pada i razbija se…Kuhinja je bojno polje. Uspela sam da napravim i krem od ella sira, banane i crvenog voća,  za koji moram da priznam da je čisto savršenstvo. A palačinke…pa, pojedene su da nema svedoka…

Leave a Reply

